Najważniejsze umiejętności:
- Templariusz - niestety nasz wojownik nie może być tankiem, tak jak to robił na niższych poziomach trudności, jednak ma dużo wspomagająch umiejętności, które nie raz ocalom nam życie
- uzdrowienie - nazwa mówi sama za siebie
- oddanie - regeneracja życia
- natchnienie - zwiększona regeneracja zasobów
- strażnik - szarżuje i ogłusza wrogów, ratując nas w najbardziej niebezpiecznych momentach
- Zaklinaczka
- wzmocnienie pancerza - zwiększa nasz pancerz o 15%, co jest naprawdę niezłym buffem na inferno
- Szelma - polecam postacią które starają się dodać jak najwięcej do szansy na obrażenia krytyczne
- anatomia - zwiększenie szansę na krytyk o 3%
- histeria - warto używać przy dużej szansie na krytyk, to 10% więcej obrażeń, przez połowę czasu gry, więc sporo
Ekwipunek:
- Towarzysze nie robią odczuwalnych obrażeń, nie warto więc dodawać do statystyk, które zwiększą obrażenia
- Jak najwięcej witalności, aby jak najbardziej wydłużyć ich życie
- Szansa na zdobycie magicznych przedmiotów - dostajemy 20% bonusu naszego sprzymierzeńca (maksymalnie możemy dla nas zdobyć +23% MF)
- Szansa na znalezienie dodatkowego złota (Gold Find) - podobnie, działa podobnie jak w przypadku MF
- Bronie z szansą na ogłuszenie, zamrożenie, unieruchomienie, etc. Szczególnie dla klas walczących na odległość, jest opcją naprawdę przydatną
Trzeba również dodać że otrzymujemy bonus Expa wyposażając towarzysza np. w Pierścień Piekielnego Ognia (35%exp : 20% = 7% bonus exp) Sygnet Leoryka (20-30%exp : 20% = 4-6% bonus exp)
OdpowiedzUsuńw sumie 13% expa piechotą nie chodzi.